Sidevisninger i alt

fredag den 25. september 2015

THE UGLY TRUTH IN A CAFTAN







TURBAN LOVE

Fy for den, må sige at det har en terapeutisk effekt på den der "face your fears" måde, som jeg omtalte i shorts indlægget, at se close up billeder af sig selv.

Undskylder mig selv lidt med at jeg denne nat kun havde sovet 3 timer, men det er jo bare fis.

Men der må altså være noget galt med det kamera, for de billeder det tager, ligner slet,slet ikke det jeg ser i spejlet.

Bruger ikke særlig meget make up, synes nemlig ikke at jeg bliver meget kønnere af det. Synes jeg ser helt forkert ud, når jeg har makeup på. Bruger neglelak, det er for det meste det.

Så what you see is what you get;-) Der er ikke noget overraskelse moment her.

Blev selv en smule overrasket (på den lidt lettede måde) da en forholdsvis kendt blogger en dag dukkede op i butikken. Jeg havde i samme sekund "liked" et billede af den smukke pige på instagram hvor teksten lød "arbejder hjemmefra" og hvor billedet viste det perfekte hjem, det perfekte smil, perfekt hår, perfekt outfit, you name it, it was pure perfection.

Nu stod hun her og var knapt så perfekt, lignede lidt en der lige var stået op og hoppet i joggings!!!

Med ugly truth vintage hilsen, M

CREDITS:
Velour Kaftan m broderi (købt i en genbrug i Norge)
Tørklæde (eltoftvintage)
Og mine efterhånden (not so much) yndlings mules (Target) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar