Sidevisninger i alt

onsdag den 9. september 2015

JEANS ANXIETY







PANIK ANGST

At jeg ifører mig et par "skinny" jeans må være forbundet med lige så meget anxiety som når andre mennesker ifører sig en spraglet kjole fra 80'erne (med skulderpuder)
De fleste af os har en "uniform" som vi føler os trygge i.
For mange er det et par jeans og en top. 
Jeans er helt klart uden for min comfortzone.
Men overvandt min panik angst og hoppede i et par jeans.
Og det var egentlig okay, men bliver nok aldrig min "uniform".
Jeg føler mig tryggere i spraglet firser gear;-)
Med vintage hilsen, M

CREDITS:
Mint grøn sweat med sidelommer (eltoftvintage)
Lilla pussy bow skjorte (eltoftvintage)
Jeans (H&M, muligvis 10 år gamle)
Alligator skind sko (købt på Ebay i begyndelsen af 00'erne, inden jeg vidste det var ulovligt at importere alligator til DK. Fik siden hen konfiskeret et par i tolden)   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar