Sidevisninger i alt

lørdag den 5. september 2015

FACE YOUR FEARS







SHORT CUT

Følte mig speciel modig denne morgen og iførte mig for første gang i 5 år et par shorts.

Muligvis overmodig, mine ben har ikke været så blege i 5 år, så timingen var måske ikke helt rigtig.

Har ikke en eneste gang ligget på solsengen i baghaven, denne sommer. Og sommerferie sydpå blev der heller ikke noget af.

Som en kær (!) kollega sagde "Mia, skal du ikke snart have gipsen af?"

Men denne morgen skulle være morgnen hvor jeg "facede mine fears" Ifører mig yderst sjældent, aldrig er nok mere rammende, lårkort eller shorts pga de knæ jeg er udstyret med.

Puha, kan ikke sige at jeg har overvundet min knæskræk og at jeg sådan lige smutter i en lårkort til næste fest.

Elsker at der på sidste billede lige sniger sig lidt social realisme ind, i og med at man får et lille peek på min flaske samling. 
Er en flaske samler, ikke på den måde at du ser mig på hovedet i en skraldespand eller kæmpe omkap med østeuropæiske (ikke et ord om at fremme stereotyper) falskesamlere på festivaller. Men går ikke af vejen for at samle pantfalsker op, når jeg går tur med hunden og ALDRIG at smide en pantflaske ud, selvom den skal en tur med jorden rundt.....
Med vintage hilsen, M

CREDIT:
Bluse, vintage, tror den er købt i en lokal genbrug for mange år siden.
Shorts, syprojekt af gammelt tørklæde!!! Syr dog stadig bedst lige ud.
Taske, købt i Polen. Fødselsdagsgave til en af mine døtre, som aldrig har brugt den;-( Synes den er aktuel i modebilledet ligenu og når man nu ikke lige har de der 25.000-30.000kr til en Chanel Boyfriend Bag!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar