Sidevisninger i alt

mandag den 31. august 2015

PARTY TIME ANY TIME







PARTY WEAR ANYWHERE

Jeg har altid været lidt af en festabe og aldrig ligget på den lade side, når der var fest i gaden.
Mit motto har været "Skal der være fest, så lad der være fest" Min favorit drik var Gammel Dansk, jeg har drukket litervis, spandevis af den dejlige væske. Og jo mere jeg indtog jo større blev min underholdningsværdi.
Har "optrådt" (uopforderet!!)foran henved 300 uskyldige, men tvangsindlagte mennesker på scenen i Amager Bio med Birte Kjærs evergreen "Vi maler byen rød", lidt af en bedrift da jeg ikke bare synger rædselsfuldt, men også piv falsk.
Har kørt med (min dyreste kjole ever) pink gulvlang silke Malene Birger kjolen hængende ud af taxi døren fra indre by til Amager. Den er nu knækort, kjolen.
Har seriøst overvejet (op til flere gange) at indsende min opsigelse, efter firmafester.
Og det er blot for at nævne et par af mine udskejelser.
Må dog tilstå at denne festoriginal er faldet gevaldigt af på den. Mit indtag af gode Gammel Dansk er lig nul, nu om dage. Ikke underligt at De Danske Spritfabrikker truede med at lade Gammel Dansk udgå af produktionen. (Heldigvis var der andre som opponerede og den gudedrik er stadig at finde på hylderne. Nåede dog lige at hamstre inden beslutningen blev taget, hvis jeg nu pludselig fik min afhængighed igen)
Nu om dage skal jeg bare snuse til en Gin Tonic og jeg kan sige farvel til næste dag og næste dag, hvor jeg ligger selvmordstruet og angerful for nedrullede gardiner.....

Med vintage hilsen, M

CREDITS 

Party Kjole (eltoftvintage)
Kæmpe Kuvert Taske i skind (mycloset)(synes lidt jeg ligner en taskesælger på QVC på sidste billede. Career Change maybe?)
Solbriller vintage 70'er (mycloset)
Guld sandaler, vintage 70'er (forbavsende behagelige at gå i) Købt først i 00'erne da jeg havde min EBAY fetish.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar