Sidevisninger i alt

onsdag den 26. august 2015

EGERN KINDER OG POLYESTER









SHIRT AND SKIRT

Jeg har egentlig altid set mig selv som en kjole pige. Hvis sådan en findes? 
Det er den hurtige og nemme løsning, sådan lidt plug and play agtigt. Men her er jeg så i bluse og nederdel. 
En ting er i hvert fald sikker, jeg er ikke en bukse pige. Hvis sådan en slags nu findes? Har et par denim jeans (købt for 12 år siden) og et par sorte jeans (købt på et loppemarked for 30 kr og en del af min "morgarderobe", mere om den garderobe senere) 

Må indrømme at det er grænseoverskridende at se billeder af sig selv, når jeg de sidste 3 år har undgået et hvert kamera, det værende sig både spejlrefleks, digital og iphone.
Og synes faktisk at jeg ligner Anni Fønsby (ikke et ondt ord om Anni Fønsby) på en dårlig dag. Ikke lige det look jeg går efter;-((( 
Jeg har det lidt stramt med at "come to terms" med mine egern kinder og ret så saggy ansigts hud. Men hvad fan' det er sådan tingenes tilstand nu engang er. (skulle måske alligevel overveje det kursus i photo shop)

Med saggy vintage hilsen, M

CREDITS

Polyester skjorte eltoftvintage (kommer i butikken)
Nederdel fra 70'erne eltoftvintage (kommer i butikken)
Sko, nye købt i Polen (MOHITO)

1 kommentar:

  1. Jeg synes du ser virkelig skøn ud! Og langt bedre klædt end Anni Fønsby ;-) Dejligt at se kvinden bag butikken.

    KH Pia

    SvarSlet