Sidevisninger i alt

fredag den 28. august 2015

CASUAL FRIDAY









MAKE IT FAKE IT

Jeg er en træt gammel kone i dag, efter en monster laaaang arbejdsdag i går. Men har en aftale med en vintage butik på Østrigsgade kl 12, så det er med at get up and dress up;-)

Da jeg gik i high school havde vi "Casual Friday" og der måtte man have sweatshirt og jogging tøj på!!! Jeg kom fra Danmark og der var ingen der havde fortalt mig at det ikke var "comme il faut" at bruge jogging tøj on a daily basis!! Det fandt jeg ud af  da jeg blev mødt af undrende blikke og et "You can't wear sweats to school" fra min engelsk lærer. Nå okay. 
Var åbenbart allerede den gang lidt af en (uforskyldt)rebel for blev flere gange kaldt over skolens højtaler system "Mia Jacobson please report to the office" Bla. for ikke at bruge bh!!!!!

Har i en periode praktiseret "Casual Friday Everyday" det er med dette projekt slut nu. Men kan vel alligevel godt snige et outfit med elastik i livet og en dejlig blød sweatshirt ind engang imellem, synes jeg.
Hurra for "Casual Friday" Have a great weekend;-)
Med vintage hilsen, M

CREDITS

Sweatshirt, custommade vintage (eltoftvintage)
Silke nederdel med plissé, custommade af underdel af kjole (eltoftvintage)
Adidas retro sneakers, joint venture med min datter, som (heldigvis/uheldigvis) bruger samme str sko som mig. Købt på et outlet i USA til en brøkdel af dansk pris.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar