Sidevisninger i alt

tirsdag den 25. august 2015

Suit











SUIT ME FINE

Jeg har givet mig selv en udfordring ( en challange, som det så fint hedder nu om dage ) Den går i alt sin enkelthed ud på dagligt ( i et år) at tage billeder af det tøj jeg har på og lægge det på bloggen her. ( skal nok forskåne jer for mine mindre flatterende jogging combis)
Jeg lyver ikke når jeg påstår at jeg har en af Danmarks største garderober!!! Jeg har 1000vis af stykker tøj og har praktisk talt ikke smidt noget ud siden jeg gik i 5. klasse. Til stor fortrydelse for min familie, som dagligt må skræve over bunker af tøj, i alle huset rum (uden undtagelse)
Yderemere har jeg adopteret ALT som jeg igennem de sidste 5 år med butikken ikke har fået solgt. Det er en fysisk umulighed for mig at smide et stykke tøj ud, også selvom det har en "flaw".
Får stor tilfredsstillelse af at "redde" et stykke tøj som andre har vejet og fundet for let.
Jeg ELSKER det uperfekte, i alle henseender. 
Jeg er et menneske af kød og blod, er ikke særlig høj, tynd, ung eller nogen skønhed. Har halv dårlig hud og tyndt hår. Til gengæld har jeg rimelige store bryster og tykke knæ;-) Det har jeg det fint med, jeg er jo mig og sådan er det. Hellere omfavne det og få det bedste ud af det man nu engang har fået tildelt. 
Billederne vil alle være uredigerede og uretoucerede (mest ærligt, men også lidt dovenskab og mangel på kundskaber i photoshop). Ofte vil de været taget af den person der lige var hjemme, når jeg kom eller gik.
Med vintage hilsen, M


Suit Combo

Skjorte fra eltoftvintage
Blazer fra Zara, arvet af min datters veninde
Velour loafers, købt på loppen
Min morfars slips
Min farfars herre bukser (og nej han var ikke særlig høj)
Ray Ban solbriller lånt af min datter



Ingen kommentarer:

Send en kommentar