Sidevisninger i alt

mandag den 7. september 2015

THIS LITTLE MUNCHKIN









 WHEN YOU CROSS A CANDYFLOSS WITH A MARSHMELLOW;-)

Kender du det, at du har et outfit i tankerne i flere dage? Og du ser kombinationen af beklædnings genstandene for dig? Yes, tænker du, det bliver helt perfekt;-)

Så kommer dagen (morgnen) hvor du ifører dig ovenstående gennemtænkte outfit. Kigger dig (hurtigt) i spejlet og øøøøhhhh?
What???? Det ser helt anderledes og slet slet ikke så fantastisk ud som i tankerne.

Det skete for mig med det her sæt!!!!

Forelskede mig i sweaten ved første øjekast og skørtet af lyserødt tyl er da også helt fantastisk, meeen ser både tyk og lav ud, ikke lige på min top ti over hvad jeg vil opnå med et outfit;-(

Men er sådan lidt okay nu har jeg sagt A, så må jeg også sige B og ud af døren det gik. Må dog indrømme at jeg flere gange kiggede mig over skulderen efter "the fashion police" og var bange for at blive arresteret for "a fashion faut pas"

Ikke nok med at jeg lignede en krydsning mellem en marshmellow og en candyfloss, flere kollegaer kommenterede venligt, men bestemt at looket måske ville være mere passende til en 8 årig end en 48 årig.

You win some you lose some. That's part of the game;-)))
Med vintage hilsen, M


CREDIT:
Lyserød engle sweat med guld (eltoftvintage)
Lyserødt tylskørt (eltoftunika)
Hvid kortærmet skjorte (eltoftvintage)
LV taske, også fra pigernes klæd ud kasse. Påmalet stor lyserød blomst og små guld blomster. Love it.
Hvide Reebook sneakers (buy two get one for free, balsam for mine øre)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar