Sidevisninger i alt

fredag den 11. september 2015

ROBOCOP MEETS THE 80'S MEETS JAPAN











WOMAN IN RED

Synes egentlig at Robocop looket passer godt til mig.

Jeg er en kvinde,pige,dame med hår på brystet, en tough cookie. Jeg er ikke til falds for den populære mening og passer ikke ind i nogen kasse.

Jeg har heldigvis brede skuldre (både bogstaveligt og i overført betydning) og er stolt af at være den jeg er. Stolt over at turde sige min mening, også når den er anderledes end alle andres.

Selvom det jo altid er nemmere at svømme med strømmen end imod;-)

Startede ud i 5-6 klasse da jeg afleverede en opgave i Orientering (samfundsfag, tror jeg det hedder nu om dage) hvor jeg side op og side ned lovpriste Sovjetunionen, det kommunistiske system og nærmest idol dyrkede daværende leder Leonid Bresjnev. Min orienterings lærer havde svært ved at finde en grimasse der kunne passe, men jeg var 11 år og dead serious.

Da jeg så kom i gymnasiet var jeg indædt fortaler for det republikanske parti og forkæmper for objektivisme, synspunkter som absolut ikke var "comme il faut" i den institution!!!!!   

Alt dette kommer jo faktisk også til udtryk i mit valg af påklædning, når jeg nu lige tænker over det. Der er ikke meget mainstream over min garderobe;-)

Med vintage hilsen, M

CREDITS:
80'er skjorte (eltoftvintage)
Polka prik bælte (my closet)
Rød buks (eltoftvintage)
Cool rådhvid lak stil med lynlås (eltoftvintage)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar