Sidevisninger i alt

mandag den 25. juli 2016

THE POLKA DOT JERSY







DEN PRIKKEDE BJERGTRØJE

Ligner lidt at jeg her har iført mig den polka prikket bjergtrøje med de læg muskler jeg har fået udviklet. De blege ben ser ud som om de er klar til Alpe d´huez etapen. (hvis jeg nu barberede dem og gav dem en spraytan, that is)

Og det er slet, slet ikke det look, jeg går efter. Selvom jeg er vild med Tour de France og følger det løb, som en groupie følger et rockband. 
Vil jo gerne have slankeben, men ikke på sådan cykelrytter top niveau. 

Fakta er at jeg er gået for hårdt til den på kondicyklen ganske enkelt. Efter at have pedalleret rundt på den jernhest i godt og vel et år, virkede det lidt for nemt, så jeg fik den geniale ide, synes jeg da selv, at øge modstanden og halvere tiden.
Og her ser i så resultatet, lår og lægge som er den grønne pointtrøje misundelsesværdig.

Jeg træner primært for at forbrænde kalorier!!!! Ikke noget med bikini fitness her(går alligevel aldrig i bikini) Men træner også  vægte for at få strammet lidt op over det hele. 
Og jeg har min egen teori om at lidt vægt og mange gentagelser giver lange slanke muller. Og det er det mor vil have.

Så nu juller jeg rundt i timevis med lille modstand. Og har nærmest fået hård hud på ballerne.

Med vintage hilsen, M


CREDIT:
Polka prik skjorte, købt second hand
Ungarno gul pencil skirt, købt second hand
Sko, egne fra 1990'erne


Ingen kommentarer:

Send en kommentar