Sidevisninger i alt

onsdag den 13. juli 2016

COPYCAT





KOPIERET-INSPIRERET

Der er vist ingen grund til at jeg benægter hvor inspirationen til dette outfit kom fra!!!!!

Som andre nørder Netflix nørder jeg pinterest, facebook, instagram og alle andre medier som har med tøj og mode at gøre. Lader mig gladeligt inspirere og stjæler gerne ideer med arme og ben.

I confess: I am a copycat. I beg,borrow and steal.

Jeg ved at nogle bliver ret så fornærmet over at blive kopieret. Men hvorfor så egentlig hele konceptet med at lægge sin/din påklædning til offentlig skue?? Her tænker jeg på instagram og facebook, Gigi pigen her er jo bare fotograferet på gaden. (selvom hun også har en instagram profil)  

For mit eget vedkommende ville jeg tage det som en kæmpe kompliment hvis nogle derud ville/kunne lade sig inspirere af min måde at klæde mig på.

Og faktisk er det en af de ting jeg rigtig gerne vil opnå ved at poste mit tøjvalg både her og på instagram.

Min mission er at man ikke behøver at bruge formuer på tøj, at man godt kan genbruge mange af de ting man har i forvejen. At man ikke er nødt til at punge ud for sygt dyremærkevarer. For at se lidt fiks ud;)))

Dette outfit består af en gammel Mickey bluse, som iøvrigt har været min datters (tror hun har købt den på et lommemarked), et par råhvide slacks (købt i 1995, og fundet i et skab i kælderen)skoene (som jeg kan gå til verdens ende i) købt på et lommemarked i Remisen  (tak til den søde pige som solgte dem)bæltet er også købt på et lommemarked (made to fit med min elskede hul maskine)

Så i princippet har det kostet mig nu og her, nul kroner, da alle ting er flere år gamle.

Tasken er en julegave fra migselv til migselv og jeps den er hammer dyr men en god investering, synes jeg.(skriver et indlæg om det hejs senere)

Jeg siger tak til smukke Gigi Hadid for inspirationen og holder mig ikke for god til en anden gang at stjæle smuksakkens outfit;-))

Med vintage hilsen, M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar