Sidevisninger i alt

lørdag den 9. juli 2016

MIA IN MIAMI



Morgensol og palme træer


Hotel Grand Beach Surfside og palme træer


Anden pæn palme


Pool med vue over Atlanterhavet


Rooftop view over Miami Beach


Rooftop pool


Cabanaer


Hotel Grand Beach Surfside


Vue fra toppen


I <3 MIAMI



Det er nu over et halvt år siden jeg sidst har uploaded et blogindlæg!!!!!!

Har jævnligt uploaded billeder til indlæg, men noget tekst er det ikke lykkes at få forfattet.

Ved ikke om jeg har præsentations angst a la når man er til skriftlig eksamen? Har i hvert fald ikke kunne få et ord ned på papir (eller hvad det her nu er?)

Det har været et halvt år med store omvæltninger i mit liv.

Lukkede butikken på Østrigsgade sidst i Januar og forventningerne var store til hvad jeg nu skulle/kunne nå, med alt den tid jeg fik frigivet.

ØØØØh, til min store overraskelse når jeg nogenlunde det samme som før, bare med længere pauser ind i mellem;-)

Det har helt klart været lidt af en tilvænning lige pludselig at have mere tid og at udnytte den tid på en nogenlunde fornuftig og effektiv måde.

Synes efterhånden at jeg har fundet en ret så god balance og ikke bare sidder og glor ud i den blå luft.

Og indrømmet har haft armene rimelig meget over hovedet og har måttet knibe mig selv lidt i armen over hvor dejligt, det er at have tid til at holde fri;-)

Med vintage hilsen, M


P.S Billederne herover er fra min mands og min første tur alene ud i verden i over 20 år!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar