Sidevisninger i alt

fredag den 2. oktober 2015

GEEKY GUCCI LOVE













FAKE VINTAGE

Gucci har begået intet mindre end en genistreg med deres nye kollektion, ss16.

Han er da intet mindre end genial ham, Alessandro Michele.
Han får PRADA's kollektion til at ligne en håbløs cheap imitation, og tro mig det gør ondt på mig at sige det, da deres sidste kollektion var min absolut yndlings.

Var det mig der var en talentfuld gudsbenået tøj designer på internationalt top niveau, så var det lige præcis sådan her min kollektion ville tage sig ud.

LOVE, LOVE, LOVE it. And LOVE it some more.

Kollektionen er opfindsom, nyskabende, overraskende, geeky, cheeky og hele vejen igennem en rød tråd af vintage style. Elsker at de har malet og lavet lidt diy på deres logotasker (har lidt anstrengt forhold til logo tasker) og at man flere steder ser den karakteristiske rød/grønne stribe.

Jeg er klar til at sælge hus, bil, cykel, nyre, hæve min pensionsopsparing, børnenes børneopsparing, ja praktisk talt villig til hvad som helst for at kunne købe HELE den eminente kollektion. Jeg mener ALT!!!!! Tøj,briller,frisurer,tasker og alt det andet finurlige tilbehør.

En ting er sikkert jeg vil så meget beg,borrow,steal stilen fra den tæppebeklædte runway der og lave mine egne Gucci inspirerede outfits;-)))) (stay tuned)

Det eneste der bekymre mig en smule (på Gucci chefernes vegne) er at min smag plejer ikke at være den gængse, så det varsler ikke godt for den almene publiks dom.

Med geeky gucci vintage hilsen, M



Ingen kommentarer:

Send en kommentar