Sidevisninger i alt

torsdag den 16. oktober 2014

ELTOFT



























ELTOFT VINTAGE

Butikken har rent faktisk haft fødselsdag!!!
Uden festivitas!!!
Det hænger jo nok sammen med, at jeg pt er spændt rimelig hårdt for, med job, butik, familie (og hund)samt eftervirkninger af min skade for et par år tilbage;-( Er bare træt, træt, træt.
Vil alligevel gerne det hele og især Eltoft, som min datter sagde den anden dag, "Det er dit livsværk, mor"
Det er ihvertfald noget jeg meget nødigt vil undvære. 
Så selvom butikken kører lidt på nødblus og den ikke får fejret sin fødselsdag på behørig vis, så er den der, godt gemt af vejen på en lille gade på Amager.

Eltoft Vintage er "first and foremost" en vintage butik, og selvom vi har flirtet lidt med Eltoft Unika (med stort held) og Eltoft Second Hand (også med stort held) er det jo vintage jeg brænder for.
Det andet er et godt supplement til at få betalt huslejen, så jeg kan boltre mig i usælgelige farvestrålende, blomsterprint 80'er ekstravaganza med god samvittighed, stort smil på læben og et svulmende hjerte.
Jeg elsker det "SHIT"

Kan dog ikke undsige mig fra at skelne til hvad der sælger og har taget mange lidt mere afdæmpede items ned fra hylderne, da jeg handlede ind til efterår/vinter kollektionen. Sådan fifty/fifty.
Glæder mig til at vise jer, hvad jeg har fundet.

Så tillykke til Eltoft, tillykke til alle mine dejlige, modige, tålmodige, smukke og ikke mindst trofaste kunder. I love u.
Med vintage hilsen, M






Ingen kommentarer:

Send en kommentar