Sidevisninger i alt

onsdag den 26. december 2012

VEGAS VINTAGE WEDDING

























1 ÅRS BRYLLUPSDAG

For et år siden stod jeg i Vegas ældste wedding chapel.
Og helt efter forskriften om something old, something new, something borrowed and something blue var jeg
i vintage kjole til 35$ købt samme dag i en local Goodwill Store.
Det var både noget nyt og noget gammelt, havde min mors aqua marine ring og lånt min datters converse.
Det tog ca. 10 min, men var meget mere rørende og intimt end vi havde forventet. Og kan absolut anbefales, hvis man ikke lige er til det store kirkebryllup.
Tror det kostede under $100 og det var super let efterfølgende at få en dansk vielses attest.

 Eltoft holder UDSALG d. 28 og 29 December med 50 % på hele butikken. Øreringe,hårdutter,armbånd og halskæder 20 kr, et stativ til kun 40 kr pr stk.

Samtidig er disse to dage de sidste butikken har åbent i Klareboderne. Lokalet er lejet ud til anden lejer fra 1 Januar.
I en periode vil jeg have showroom på min egen adresse i Dragør.
Der vil være åbent "by appointment only", så ring 40620804, skriv mi@eltoft.dk eller brug facebook, hvis i vil forbi og kigge.
Vil stadig være aktiv på facebook og bloggen.
Har allerede fået rigtig mange fine nye ting hjem.

Med julevintage hilsen, M



Ingen kommentarer:

Send en kommentar