Sidevisninger i alt

mandag den 3. december 2012

SE MIN KJOLE













SE MIN KJOLE

den er rød som rosen, alt hvad jeg ejer, det er rødt som den!!!
Som lovet er det "Rød Kjole Uge", og dette er et fint eksempel af slagsen. Den er let figur syet, har fine guld knapper og er i strik stof med for (hvordan staver man egentlig til det????) og så selvfølgelig skulderpuder. (og jo de kan fjernes!!!)

Har endnu engang fået bekræftet at jeg ER anderledes. (Det er jeg bare!!!!) Mens alle andre er gået i selvsving over hvor fantastisk gårsdagens snefald er/var, ja, så drømmer jeg mig bare væk til en tropisk bounty ø, og prøver på bedste beskub at hutle mig igennem snedriver og minus grader.

Husk vores arrangement på Lørdag d. 8 December. Vi har nyt sortiment på bøjlerne og champagne i glassene.

Med vintage hilsen, M (formand for "Røde Kjolers Fremme")

1 kommentar: