Sidevisninger i alt

lørdag den 1. december 2012

HAPPY DECEMBER











DECEMBER DARLING

Så blev det endnu engang December! Kommer altid som en overraskelse for mig! Er ikke just den store plan ahead girl!
Og ej heller den store strateg, derfor måtte jeg bogstavelig talt grave kasserne med julepynt ud på loftet igår aftes!
Og det kun efter vedvarende insisteren fra min yngste datter.

Min absolut yndlings farve har ALTID været rød! Og køber derfor ALTID alle de røde kjoler, jeg kommer i nærheden af.
Meen har lidt på fornemmeren at ikke alle deler min entusiasme for kærlighedens, hjertes, julens farve.
For har efterhånden akkumuleret en ret så stor beholdning af røde kjoler, så slår et slag for de røde kjolers fremme, de næste par indlæg.
Burde da også lige være sæson for dem lige nu!!!

Dagens er en skøn 80'er en af slagsen.
Med dertilhørende store puf ærmer og volumiøs overdel.
Nederdelen er glat, men består af flere lag.
Kjolen er str S og koster 299 kr.

Med vintage hilsen, M 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar