Sidevisninger i alt

mandag den 17. december 2012

PROM PARTY


Off shoulder mørk bordeaux velour med rhinstens broche.


Sort off shoulder schrunc, sløjfe med rhinsten


Off shoulder velour metallic sløjfer


Satin paillet læg og puf ærmer


Blonde, taft og tyl


PROM PARTY

Too much is never enough!
Har været mit motto, så længe jeg kan huske.
Muligvis derfor jeg har en forkærlighed for disse amerikanske prom kjoler. Jo vildere jo bedre.
Iøvrigt er de også en glimrende icebreaker til fester, hvor det er svært at falde i et med væggen, iført en 80'er prom kjole.
En kjole jeg havde på til en firma fest endte op til en fest hos dronningen in care of Ida Auken og min mobil var rødglødende, for alle kunne huske den.
Har haft rigtig travlt i butikken, den sidste uge. Så travlt at mit lager nu er gabende tomt!!!!!! (Butikken er indtil videre fyldt endnu)
Derfor har jeg besluttet mig for at Eltoft holder lukket hele Januar, så jeg kan drage ud i verden for at finde nyt skønt, fantastisk unika vintage.
Vil løbende opdatere både facebook og bloggen.
Og da min fysiske tilstand endnu ikke er i top vil butikken resten af året være åben on and off, i det omfang jeg kan holde til at være der;-(((
Så tjek facebook eller ring, inden i lægger vejen forbi.
Med vintage hilsen, M





Ingen kommentarer:

Send en kommentar