Sidevisninger i alt

onsdag den 22. februar 2017

WHILE WE WAIT FOR GUCCI















BRUNT OG GRÅT ER HOT

I morgen er GG dag. 
Glæder mig som et lille barn glæder sig til juleaften;-)
I spændt forventning om at ham Alessandro endnu engang worker his "magic wand" hos Gucci.

Egentligt er det jo en smule grinagtigt at en middelalderende kvinde med et tøj buget på et par hundrede kroner, kan gå i selvsving over fremvisning af beklædningsgenstande, som pr stk nærmest koster det samme som en hel mdr husleje. Gu' det så, men sådan er der jo så meget.

Principielt er jeg absolut heller ikke fortaler for, at man skal formøble en hel måneds buget for et stykke tøj, det er jo helt ude af proportion.

Men er vild med ideen om at være med på en freebee og på bedste vindueskigger måde (og helt gratis) sidde bag skærmen og lade sig inspirerer af hans farvestrålende mønstermix mastermind.

For derefter at gå en tur i klædeskabet og finde cheap imitations, skabe drømmen og looket.

Nå, indlægget her skulle nu ikke handle om Gucci og Mr. Michele, men om en anden Mr. M, nemlig Mr Marc Jacobs.

Min indre brun ternet 70'er sjæl blev vagt til live, da jeg så Marc's nye kollektion. Klappede i hænderne og fik et stort saligt smil på læben.

Har sagt det før og siger det igen, jeg kan altså godt lide brun. (på den fede halvfjerdser måde)

Synes han er en modig mand, sådan at gå all in på et look. At få en ide og gå med den. At turde sætte alt på et bræt. Kan godt lide at der er en rød (brun) tråd gennem hele kollektionen.

Er vild med mix and match konceptet, da det giver mange muligheder på kryds og tværs og ikke mindst value for money.

Så hatten (top hatten) af for Marc Jacobs hyldest til 70'erne.

For min del glæder jeg mig til at komme i den gamle slidte brune vintage pels, min farsmors ternede polyester bukser, stoppet ned i mine plateau støvler, min mors ternede uld blazer og hjemme strikket top hue, kombineret med et par lysebrune bredriflet fløjlsbukser.

Denne 80'er pige har ascendant i 70'erne.

Med vintage hilsen, M

P.S Tjek eltoftvintages webshop for masser af 70'er items.
Husk i dag har vi 20% på hele shoppen ved brug af promokoden
ELTOFTINSTAGRAM.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar