Sidevisninger i alt

torsdag den 21. maj 2015

LETS GET NUDE















HVERDAGS WEAR

Vintage behøver ikke være over the top pangfarvet 80'er gear.

Måtte trække lidt på mit multicolored smilebånd, da jeg den anden dag så en survey på instagram, hvor man skulle vælge den farve, man udover hvid,sort og grå, bedst kunne lide, og en stor procentdel af svarene var NUDE!!! Come on people, nude is not a color. 
Meeen synes nu alligevel pænt godt om disse fine kjoler og den skønne denim buksedragt. Helt perfekt til sommerbrun hud og sandaler.
Lover ofte mig selv, når jeg køber ind, at jeg skal købe mere sort,gråt og nude!!! Men bliver altid revet med af de skønne blomster kjoler og mange farvede bluser, og glemmer alt om gråt,sort og nude. Alligevel sniger der sig (heldigvis, vil nogen sige) lidt med i kurven;-)
Så lets get nude!!!!
Med vintage hilsen, M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar