Sidevisninger i alt

onsdag den 20. maj 2015

ALL TERNATIVES






























              


STUDENTER KJOLER 2


Disse kjoler kunne være et alternativ til den helt hvide studenter kjole, kunne de ikke?
Tror selv jeg ville vælge sådan en, da all white kan minde lidt om mini bride? 
De lange kjoler er fra 60'erne og den korte guld kjole er fra 50'erne.
De af jer der har besøgt butikken ved at jeg har en forkærlighed for de lange kjoler fra 60'erne.
Jeg elsker de fine mønstre og lange skørter, synes det er så fint og elegant.
Jeg har gennem årene bygget en ret stor samling op af netop disse kjoler og har ofte brugt dem, når der var fest i gaden.
Men da jeg selv blev student (i 87???)var jeg i en 80'er frakke kjole med kolo enorme skulderpuder og guld knapper. Den var købt hos butik Louise i Vejle. Og sindsyg flot;-)))
Med vintage hilsen, M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar