Sidevisninger i alt

lørdag den 20. oktober 2012

MY INSTA WEEK


Vintage Reebok i butikken


Masser af vinterjakker og frakker.


Nye visit kort, 80'er style


Vinterfrakker i vinduet


Cool ternet kappe med frynser


Islandsk strik


Smuk vintage pige

MY INSTA WEEK

Da jeg pt er uden kamera må jeg klare mig med min mobil tlf.
Og nej det gør jeg ikke særlig godt!!!
Har ikke en særlig steady hand til det pjat!
Men kan godt lide ideen om instant foto, synes nemlig at det giver et mere reelt billede af virkeligheden.
Er lidt træt af at alt er fotoshoppet og redigeret "nu til dags"
Alligevel står et godt lille kamera øverst på ønskelisten.
Ved bare ikke lige hvad for et jeg skal vælge?
Hvis i har en favorit tager jeg gerne mod anbefalinger;-))

Har brugt ugen på at tygge mig igennem en tyk(!) biografi om Kejserinden Katarina den Store af Rusland!!!! Inspireret af en artikel om Kira Knightley i amerikanske Elle fotograferet i nogle fantastiske kjoler. For så efter at have færdiggjort den idag at finde ud af, at det ikke var Katarina den Store, men Anna Karenina hun skulle portrætere!!!! Så må igang med Tolstoy!! 
Mit liv i en nøddeskal!!!!!!

Med vintage hilsen, M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar