Sidevisninger i alt

torsdag den 18. oktober 2012

MIAMI MOMENTS











MIAMI MOMENTS

Er ikke bleg for at indrømme at jeg er grøn af misundelse over min amerikanske venindes udsigt fra hendes 9. sal balkon i Miami South Beach. 
Udsigt over havnen med kranerne som laster container skibene (Mærsk er jo flittig gæst der og en dag vi stod på balkonen kom et sådant skib forbi og jeg siger "Oh, that is a Danish ship", hvortil hun på bedste amerikansk vis svarer "It is GORGEOUS"!!!!
Og alle cruise skibene, Star Island, Miami's skyline.
Helt fantastisk om aftnen med bla Bank of America skiftende pink/lilla lys. GORGEOUS!!!!!!

Og selvfølgelig har hun en cute dog som alle andre i lejligheds komplekset Flamingo. En mops ved navn Sweetie Pea (som jeg først troede stavedes Sweat Pie, not) og den er ofte iført farvestrålende outfits. Her i pink hoodie fra American Apparel.

5 min gang ned af Lincoln Road ligger selve stranden, hvor der ikke er mange soldyrkere med en fedt procent over 20. Vi var der sidst i September og havde flot vejr med 30-34 grader.

Så er de sidste kasser kommet igennem tolden mod en klækkelig løsesum. De første ting kommer i butikken allerede imorgen.

Med vintage hilsen, M



Ingen kommentarer:

Send en kommentar