Sidevisninger i alt

lørdag den 13. oktober 2012

MY FIRST WEEK


Smukke Eltoft kjoler på display


Lille men udsøgt udvalg


Hubby kom forbi med kaffe


My ride to work


Goodie bag fra stylist Pernille Holm


Kaffe fra underboen og blomst fra de lækre sandwich drenge fra "Good Food" ved siden af.


Nyt logo

MY FIRST WEEK

Så er første uge i det nye lokale gået.
Masser af nye indtryk, nye naboer, ny inspiration!!!
Men også gensyn med så mange af Eltofts skønne, dejlige, vidunderlige, trofaste kunder fra Holmbladsgade.
I er bare fantastiske og jeg siger af hjertet tak;-)

Meningerne om det nye lokale er delte, alle er dog enige om at placeringen er i top. Nogle savner det store udvalg vi havde på Amager, mens andre mener at det er skønt, at butikken nu er mere overskuelig.

Glæder mig til at holde en fridag imorgen og få ordnet noget af det tøj, der er nået frem fra vores USA tur. Venter stadig på at den sidste halvdel, som befinder sig i tolden, bliver frigivet.

Med vintage hilsen, M

1 kommentar:

  1. Hold da op og her går jeg og tror at jeg var den enste med denne drøm og at eje en vintage butik..Du har en rigtig fed blog og jeg elsker tøjet..har selv lige åben en tictail webshop hvor jeg sælger secondhand vintage tøj..kig gerne forbi hvis du får tid
    www.standout.tictail.com

    SvarSlet