Sidevisninger i alt

onsdag den 7. december 2011

MINI ME MINI FASHIONISTA











MINI ME MINI FASHIONISTA

Ved at den her post slet ikke passer ind i konceptet!!!
Men har glemt overførings kablet til mit kamera i butikken.
Så vintage looket må vente til imorgen.
Og disse lå allerede på min computer.
Mini me på vej til klassefest en fredag aften. Elsker at hun tør at være anderledes, det er ikke altid lige let, når man er 12 år.
Især ikke når man bor i en lille by og alle snakker om alle.
 Synes nu hun ser meget cool ud. Faktisk kunne jeg da godt stjæle looket, bortset fra mini skirtet. Det har aldrig været min stærke side. Men når ens lår ikke er tykkere end ens overarm, ja så er det da bare med at fyrer den af.
Håber at kunne poste lidt mere vintage agtigt imorgen, hvis jeg da er live og ikke blevet slået ihjel, når frk finder ud af at jeg har postet uredigerede billeder af hende på bloggen.
Med lidt bange vintage hilsen, M

1 kommentar: