Sidevisninger i alt

torsdag den 22. december 2011

GIVE AWAY 7























GIVE AWAY 7

Denne smukke paillet kjole afslutter række af vores x-mas give aways.
Kjolen er amerikansk og fra 80'erne.
Den har en smuk paillet/perle broderet overdel og en drop waist underdel i råsilke.
Den vil passe de fleste fra str small/medium.
Du skal være fast læser af vores blog og skrive en kommentar i kommentar feltet. Vi trækker lod d. 24 December kl. 12.
Kjolen kan afhentes i butikken fra d. 27 til og med d. 30 December. Eller efter anden aftale. Vi sender gerne hvis du betaler porto.
Vi ønsker alle en rigtig glædelig jul;-)))
Med vegas hilsen, M

11 kommentarer:

  1. Hvor er den dog fed - den vil jeg rigtig gerne pryde min krop med

    SvarSlet
  2. den vil jeg rigtig gerne vinde den er super skøn :)

    god jul til jer :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  3. Den ville redde min nytårs-tøjkrise.

    SvarSlet
  4. Rigtig flot kjole.... den håber jeg jeg bliver ejer af..

    SvarSlet
  5. flot kjole, håber det er mig der vinder den.

    SvarSlet
  6. wow, den er flot! gid jeg kunne eje den!

    SvarSlet
  7. Den er simpelthen smuk!! glædeæig jul allesammen

    SvarSlet
  8. Super skøn kjole, fulgte den på trendsales, og så er det drømme nytårskjolen :)

    SvarSlet
  9. Det var da de utroligste smukke ting, du ligger inde med...suk!

    Og rigtig Glædelig Jul:)

    SvarSlet
  10. Så fik vi trukket lod om denne smukke kjole og vinderen blev Camilla A.
    Tillykke til dig;-))))
    Kjolen kan afhentes i butikken fra d. 27 December til og med d. 7 Januar eller efter anden aftale.
    Vi sender gerne kjolen, hvis du betaler for porto.
    Eltoft ønsker rigtig glædelig jul til alle;-)))

    SvarSlet