Sidevisninger i alt

tirsdag den 13. december 2011

GIVE AWAY 3















GIVE AWAY 3

Denne smukke blonde kjole er Eltofts GIVE AWAY 3.
Kjolen er fra 50'erne. Den har A-facon og wrap effekt.
Den vil passe str small/medium.
Vi trækker lod på torsdag d. 15 December.
Hvis du vil have fingre i kjolen, så skriv en kommentar til dette indlæg. Du skal være fast læser af bloggen for at deltage.
Kjolen kan afhentes i butikken fra d. 15 December frem til og med d. 23 December. Vi sender gerne, hvis du betaler portoen.
Med vintage hilsen, M

22 kommentarer:

  1. Hvor er den dog smuk! Den må gerne være med til at danse rundt om juletræet d. 24 :D

    SvarSlet
  2. Ihh perfekt til den ene af weekends julefrokoster:)

    SvarSlet
  3. Den passer da lige til min nye fine kroko-taske, når jeg altså har smidt maven og VIRKELIG trænger til at føle mig laber efter flere måneder som gork.

    SvarSlet
  4. den er da super fin den ville jeg da godt eje :)


    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  5. Den vil da bare være perfekt til juleaften med store smykker og røde læber :-)

    SvarSlet
  6. Smuk kjole :D Den er lige mig <3 håber jeg vinder!

    SvarSlet
  7. Håber det bliver min nye lille sorte :)

    SvarSlet
  8. Så fin og flot!
    Håber jeg vinder.
    Xoxo Camilla H Nielsen

    SvarSlet
  9. Neeej, hvor er den fin!
    Denne smukke blonde kjole ville være perfekt til juleaften! (:
    x

    SvarSlet
  10. Bliver nødt til at komme med et udbrud over denne kjole: Ih! Meget smuk. Og så laber man kan blive.
    Kh Tina Marie

    SvarSlet
  11. Den er jo SÅ fin!!! :-) En rigtig klassiker!

    SvarSlet
  12. Virkelig en smuk kjole, den må godt fejre jul hjemme hos mig!! ;-)

    SvarSlet
  13. Åh, hvor er den yndig - 50er-sag med blonder - det rigtige årti iklædt det rigtige stof!

    SvarSlet
  14. <3 super smuk. Såå mange smukke ting i har. Jeg er helt forelsket.

    SvarSlet
  15. super skøn kjole. Jeg købte min julekjole hos jer igår , den er så smuk , og til en fantastisk pris TUSIND TAK

    SvarSlet
  16. Hvor ER den aldeles smuk.. Lige min stil og perfekt til julen - eller nytår?
    Oven i købet også min størrelse. Need i say more:)

    SvarSlet
  17. Den er sørme fin! Så smider fluks en kommentar

    Kh

    SvarSlet
  18. Det er virkelig nogle fine kjoler i deler ud her i december! Jeg sagtens bruge denne til årets julefrokoster og nytårsfesten :)

    SvarSlet
  19. Nu hvor alle ens penge er brugt på julegaver, ville det da være fantastisk at være vinderen af denne smukke kjole (:

    SvarSlet
  20. Så Ladies! Der er der blevet trukket lod!!! Vinderen er: Sunnvá!!! :-)) TILLYKKE!! :-)

    SvarSlet