Sidevisninger i alt

lørdag den 7. oktober 2017

READY FOR FALL







INTO THE NEW WITH THE OLD

Nu kan jeg jo ikke prale af, at det er mig der har fået den lyse ide med at bruge en sweater over en sommerkjole.
Men det er dælme en god en og right up my alley.

Det ikke bare forlænger livet på din yndlings sommerkjole det giver dig også uanede mængder af kombinations muligheder.

Samtidigt tager det også lidt af det "pusse nusse" ud af blomsterkjolen, som jeg med alderen, synes jeg har lidt svært ved.

En anden fordel for mig pt er at sweateren kamuflerer de ekstra kilo på sidebenene. Normalt er jeg dårlig til "lag på lag" looket (synes ofte at jeg kommer til at se "boxy" ud), men synes faktisk at det virker, hvis kjolen som her er af let chiffon agtigt stof.

Alt i alt en win win situation.

Med vintage hilsen, M

Shop sweater her

Shop kjole her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar