Sidevisninger i alt

onsdag den 12. oktober 2016

ONE OF EACH, PLEASE



















MAC DREAMY

I skrivende stund skulle jeg rent faktisk have befundet mig ved pølen på en rooftop terasse i/på Miami Beach;-((((

Desværre satte orkanen Matthew (the bad boy) en kæp i hjulet for det skønne scenarie, urimelig træls sms tikkede ind kl 2 onsdag nat i sidste uge, om at SAS havde aflyst flyvningen til Miami.

Panik,panik.

 Bookede straks billetter til Washington DC. 15 timers kørsel fra Miami Beach i et hug vel at mærke.

Tog i lufthavnen (udløbet ESTA, nyt pas=ny ESTA, husk det)stod i gaten og fik kolde fødder.

Vi regroupede og tog hjem.

Så synes jeg har ret til at drømme lidt om efterårs garderoben;-)
Her er hvad jeg ville vælge, hvis jeg havde frit valg på alle hylder.


Med vintage hilsen, M




Ingen kommentarer:

Send en kommentar