Sidevisninger i alt

onsdag den 18. november 2015

80'ER STRIK








HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE?

Kan man lide af writers block efter at have forfattet 10 blog indlæg? 
Åbenbart for jeg er helt blank, når jeg sætter mig foran tastaturet.
Havde en ide om at jeg skulle skrive inspirerende, cutting edge, meningsfyldte og provokerende indlæg flere gange om ugen.

Har jo altid så meget på hjertet og en mening om ALT.

Muligvis hænger det sammen med at jeg ofte er under tidspres og har 1000 andre ting, som jeg lige skal have ordnet, inden jeg kan komme til computeren og så er alt det kloge jeg havde tænkt mig at dele pist "versvunden".

Med blank vintage hilsen, M


CREDIT

Remade 80'er strik med glimmer (eltoftvintage)
49'er 80'er jeans (eltoftvintage)
Ruskinds plateau sko (mycloset, 1990)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar