Sidevisninger i alt

torsdag den 25. august 2011

FLOWER POLY DRESS

P















POLY DRESS

Det er ingen hemmelighed at jeg elsker blomster kjoler og ej heller at jeg (i modsætning til mange andre) er vild med polyester, så vild at jeg af andre vintage butiksindehavere er kendt som POLYESTER QUEEN!!!!!!!!!!!
Jeg elsker polyester fordi det trods mange år på bagen altid ser friskt ud, du kan vaske det på 40 grader og det mister ikke farven eller ser forvasket ud (som f.eks bomuld). Og så krøller det sjældent og skal ikke stryges. Og så synes jeg også det er behageligt at have på.
Så all the more power to polyester;-)
Dagens kjole er en blomster poly kjole i babydoll længede og A-facon. Kjolen har korte ærmer, høj hals og fine kontrast syninger foran. Lynlås bagpå.
Tasken er af brunt skind med guld hardware. Bruges her som clutch, men har også lang strop, så den kan bruges på skulder eller på skrå.
Brillerne er modellens egne fra Tiger til 20 kr.
Kjolen og tasken er fra Eltoft Vintage.
Med vintage hilsen, M

1 kommentar:

  1. ÆLSKER (ja... ed æ,.. bare for at vise at jeg mener det hæhæ)... syningerne, og de små detaljer på den her kjole!!

    xx Nanna
    www.fashionAvecNanna.blogspot.com
    - kig forbi :)

    SvarSlet