Sidevisninger i alt

torsdag den 15. december 2016

LOOKBOOK WINTER 2016



















 BLACK VELVET & METALLIC


Du går aldrig forkert i byen med sort fløjl.

Husker stadig en sort fløjl kjole jeg købte i King of Prussia Mall i 1991. 
En lille sag med empire cut og spagetti stropper. Et ekstravagant køb synes jeg dengang. 
Og jeg følte mig sådan rigtig classy og fornem, når jeg havde den på. Og det havde jeg tit. Den kjole blev skambrugt, igen og igen. Fik ovenikøbet lavet en mere dekadent kopi af denne model i mørke rød fløjl. Dog blev den aldrig på samme måde yndlings kjolen.
Kjolen(også den mørkerøde)hænger stadig i mit klædeskab den dag i dag. 
Det er dog mange år siden den har været brugt, men hold nu lige fast, den kunne fortælle om ret så mange underholdende episoder fra mit liv i 20erne. Nok lidt mit held at den nu engang ikke kan snakke, den kjole!!!

Herover er Eltofts bud på et par gode party outfits med sort fløjl(velour) og cool metallics.
De er til salg på vores webshop.
www.eltoftvintage.tictail.com

Med black magic vintage hilsen, M

CREDITS

Gulvlang kobber metallic volume nederdel. Str M 299kr
Turtleneck sort velour bluse. Str M 249kr
Lang sort velour kjole med spaghetti stropper og slids. Str small/medium 349kr
Guld metallic turtleneck bluse. Str M/L 279kr


Ingen kommentarer:

Send en kommentar