Sidevisninger i alt

fredag den 25. november 2016

ALL I WANT FOR X-MAS












DET JUL DET COOL (NOT)

Det er ingen hemmelighed, at jeg er lidt af en scrooge;-(

Jeg kan jo godt tilslutte mig, det der med at julen er hjerterns fest og alt det der hygge halløj (med gløgg,pebernødder og æbleskiver)

Der hvor jeg for flere år siden er stået af er, når man modtager alenlange ønskelister (på mail!!!) udspecificeret ned i mindste detalje, for gud bedre det, at man modtog noget der bare afveg en smule fra det, man havde sat næsen op efter.

I min ordbog er ordet whishlist skiftet ud med wantlist.

Og jeg er ikke en hylende prutfis bedre, har selv mangen en juleaften siddet surmulende i sofaen, når gaverne var åbnet. Og været svært skuffet over årets høst.

Har holdt gode miner til slet spil, mens mine børn var små og julet til den store guldmedalje og det var tider, når de ivrigt og forventningsfulde krydsede af i Fætter BR kataloget;-))) Og med julelys i øjene hjembragte fedtet julestads fra børnehave og fritter. Og hjemmelavede julegaver til mor og far fra sløjd og formværkstedet i træ og ler.

For et par år siden tog vi den beslutning i vores familie (og ja jeg var primus motor) at vi ville rejse væk i julen, bare os.
Det har været en rigtig god ide. Sidste år spiste vi burgers i sengen på et hotelværelse juleaften.

Og sådan bliver det nok også i år, traditionen tro;-)))

Med vintage hilsen, M

JULEKJOLEN<3

Så fin kraftig polyester kjole med mange fine detaljer.
Den må være fra sidst i 60'erne.
Har lang lynlås i ryggen.
Plissé i skørtet.
Turtleneck med peephole foran.
Kjolen vil passe en str medium bedst, men også str small, lidt oversized som på billederne og en large mere tightfit.
Den er købt i Minnesota for et par år siden.

Husk at kigge forbi vores nye webshop.
www.eltoftvintage.tictail.com





  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar