Sidevisninger i alt

tirsdag den 11. februar 2014

J'ADORE SAINT LAURENT

















YVES SAINT LAURENT WITHOUT YVES!!!!!!

Var helt på toppen da jeg så et udpluk og hørte en anmeldelse af SAINT LAURENT fashion show.

WOW, hvor er det alt for cool! Elsker elsker alle outfits! Elsker 90'er grunge stilen. YES!

Når det er sagt kan jeg jo godt se at de kritiske røster har lidt ret i at der måske er lidt for tæt på TOP SHOP. Lidt for meget high street til high fashion pris.

Meeen, meeeen nu er jeg jo fra naturens side en Rasmus Modsat, så jeg giver alligevel masser af points til SAINT LAURENTS designer for at være modige, modsat, nytænkende og fandenivoldske.
Skønt at nogle tør være anderledes.

Indrømmer at det er milevidt fra den YVES SAINT LAURENT jeg troede jeg kendte og som jeg også elsker. Jeg husker YSL som bredskuldret pangfarve habitjakker, lækre pang farve kjoler og osende af god dyr smag????

Gætter på at de begravede den stil, sammen med YVES.

Må sige at de da 100 % er lykkes med at "reinvent" mærket!

Med vintage hilsen, M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar