Sidevisninger i alt

onsdag den 14. november 2012

HVERDAGS KJOLE FRA 50'ERNE











HVERDAGS KJOLE FRA 50'ERNE.

Dagens dress er denne skønne kjole fra 50'erne. 
Kjolen er str medium (her vist på en str small) og koster 199kr.
Kjolen er i stribet bomulds stof i fine friske farver.
Den er "hjemmesyet" som en stor del af garderoben jo var dengang.
Er selv vokset op i et hjem med snurrende symaskine.
Og både min mormor og min mor var/er ret ferme til at kreere alt ud af intet.
Og i 40'erne, 50'erne og 60'erne var 90% af deres tøj "hjemmesyet"
Vil prøve at finde nogle gamle fotos frem ved en senere lejlighed.
Desværre bortkom de fleste af disse fantastiske kjoler under en flytning;-((((

Overvejer at få lavet en web-shop, da jeg må erkende at efter min ulykke ikke fysisk er i stand til at passe en butik på fuld tid.
Synes dog de fleste webshops er enormt roede og uoverskuelige.
Vil gerne have noget enkelt, klassisk (på 80'er måden!!) og nemt for brugeren. 
Har i nogle yndlings webshops og hvad synes i iøvrigt om ideen?

Med vintage hilsen, M

2 kommentarer:

  1. Hej!

    En rigtig god ide med webshop, jeg bliver ofte inspireret af ourera.se, enkel og fin webshop :)

    Hvis du trænger hjelp i butiken må du bare sige til, jeg kan gerne passe den gratis nogen timer om ugen, så tager jeg bare en bog med. :-)

    God bedring kære dig!

    Kh. Miriam

    SvarSlet
  2. Hej M, jeg tjekker siden ud med det samme. Så sød du er at ville hjælpe med butikken. Skriv til min mail mi@eltoft.dk så kan vi snakkes der;-)))

    SvarSlet