Sidevisninger i alt

fredag den 14. september 2012

LAST CHANCE











LAST CHANCE

Imorgen er sidste chance for at kigge forbi Eltoft Vintage i Holmbladsgade;-)))
Vi lukker med et brag og sælger de skønneste vintage ting til 40kr stk eller 3 stk for 100kr.
"Nå, så gik den ikke længere?", "Nå, det kunne ikke gå, hva'?" sagt med en snert af frydefuld skadefro!!!! Ved ikke hvor mange gange jeg har hørt disse og andre kommentarer som disse, den sidste uge!!!!! Janteloven længe leve, siger jeg bare.
Når jeg skal gøre status over de sidste år synes jeg hverken det har været en vild succes eller en fatal fiasko. Men mere sådan in between.
Vi har filme solgt MASSER af tøj og ting, helt vildt mange faktisk.
Meeen tror vores priser har været for lave. Ville være lettere at sælge to ting til 2500 kr om dagen end 25 til 199kr (vores gennemsnitlige pris).
Vi glæder os til at prøve kræfter med midtbyen og se hvad det bringer vores lille vintage bix;-)))
Med vintage hilsen, M


2 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig med deg, jantelov-kommentarer er bare tosset og unødvendig, lenge leve Eltoft, glæder mig til Klareboderne :-) Stor knus fra Miriam :-)

    SvarSlet
  2. Det var da nogle triste kommentarer at få. Man bliver nødt til at satse og gøre sig nogle erfaringer for at blive klogere her i livet. Jeg bor selv Amager, så jeg synes, at det er super ærgerligt, at det ikke kunne blive en rentabel succes her, men fedt at I ikke har mistet modet og prøver igen i nye omgivelser. Jeg har ikke været jeres flittigste kunde, men jeg har alligevel et rigtig godt indtryk af butikken, bl.a. fordi I har været så aktive med Facebook, kundeevents og blogs. Den indsats har altså ikke været forgæves. Rigtig meget held og lykke fremover.

    SvarSlet