Sidevisninger i alt

torsdag den 30. august 2012

ELTOFT GRAND CLOSING








ELTOFT GRAND CLOSING

Vi har efter nøje overvejelser valgt ikke at forlænge Eltoft Vintages lejekontrakt på Holmbladsgade, når den udløber d. 15 September 2012.
Det er ikke uden vemod vi forlader Amager og Holmbladsgade. Vi havde aldrig åbnet butikken der, hvis vi ikke havde troet på at det var den perfekte location.
Vi var nok lige lidt for optimistiske, alligevel har vi no regrets og kigger os ikke tilbage. Vi mener helt bestemt, at vi har givet Eltoft our best shot.
Synes også vi har haft et godt koncept, vintage i super fin stand (helt fra USA), til rimelige penge, fantastisk fysisk butik (efter min mening Amagers flotteste), 7 dages (somme tider 3 mdr!!!) retur ret, på genbrug (har ikke hørt om andre), altid pakket fint ind osv. 
Vi har fra starten jævnligt afholdt EVENTS, haft en aktiv facebook side med næsten daglige opdateringer, bloggen med  vintage inspiration, fotoshoots og sidste skud på stammen eltoft instagram og mange andre innovative tiltag.
Alligevel blev butikken aldrig den succes vi havde forventet og håbet på.
Vi takker vores skønne dejlig faste kunder for opbakningen, ingen nævnt ingen glemt;-))) I ved selv hvem;-))
Jeg vil personligt også gerne sige af hjertet tak til Mathilde for uden betænknings tid at træde til og passe butikken som sin egen, da jeg blev syg. I love u, baby.
Vi lover at gi' den gas de sidste to uger;-))) Og vi lukker med et brag d. 15 September.
Vi beholder vores facebook side og bloggen her;-))) 
Med øv vintage hilsen, M 



2 kommentarer:

  1. Nej, nej, nej! What to do? Min yndlingsbutik, min kjoleformidler, Amagers højdepunkt! I har gjort det bedre end godt, haft skarpt blik for at vælge de gode, sjove, fede ting (selvom I godt må beholde 80'erne for jer selv!), været yderst fair med priserne og altid været engagerede vejledere, når man nølede lidt i prøverummet. Det har været et ekstra plus at kunne følge med på bloggen her, hvor I har skrevet om mode med forskellige vinkler, og om hvad I selv har kunnet lide - tak for at have personlig smag og dele ud af det. Meget inspirerende. Det blev næsten en nekrolog, og sådan føles det næsten også, for hold da op, hvor har jeg været glad for at handle hos Eltoft i Holmbladsgade. Mange af mine yndlingsting er købt hos jer og har fået lov at feste videre hos mig. Tak. Snøft. Kh Tina Marie

    SvarSlet
  2. Øv, det var da ærgeligt, den eneste sjove kjolebutik på lille Amager. Kommer over og siger hej farvel en af dagene!

    SvarSlet