Sidevisninger i alt

søndag den 15. april 2012

TITANIC WARDROBE

























TITANIC WARDROBE

Synes lige jeg ville dele disse fantastiske billeder af smukke kjoler fra omkring 1912, samme år som Titanic begav sig ud på sin fatale jomfru rejse.
Er sikker på at kjoler som disse lå i kufferten hos mange af skibets 1. klasses damer.
Man kan bare drømme sig til hvor fantastisk de har set ud.
(Jeg er selv indehaver af en smuk,smuk lang kjole fra omkring 1900 og når man ser på alle de sindsyge detaljer, der er syet i hånden, kan man blive helt svimmel af beundring.)
Og jo jeg fik kæmpet mig igennem de 3 timer filmen varerede. Synes det er en hård nyser, specielt når jeg nu siden jeg var ganske lille har haft tilbagevendende mareridt om, at jeg går ned med et skib!!!!!!!!!!
Vi blev enige om at vi ALDRIG vil på cruise....
HUSK at deltage i vores GIVE AWAY 2, forrige indlæg. Vi trækker lod på tirsdag;-))))
Butikken er åben fra tirsdag og ugen ud. Vi har stadig nogle fine ting tilbage fra CASUAL THURSDAY arrangementet.
Med vintage hilsen, M
Photos courtesy of MOMA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar