Sidevisninger i alt

tirsdag den 14. februar 2012

KAFTAN LOVE














KAFTAN LOVE

Dette er sidste outfit i rækken af 99kr pr stk indlæg.
Det er ingen hemmelighed at jeg har en STOR svaghed for kaftaner.
I alle afskygninger,alle farver og alle mønstre og lidt sårn jo vildere jo bedre. Og en skøn opfindelse, når man som jeg svinger meget i vægt!!!!!!!!!
Denne er dog en lidt mere afdæmpet version. Smuk blå farve og med sølv broderi. Ville være fabulous med et par flade sandaler en smuk sommer dag.
Har de sidste par dage sorteret i alt det vintage tøj, jeg igennem mange år har samlet!!!! Har nemlig set programmet om sygelig samlermani på TLC!!!!!! Og har helt sikkert horder genet. 
Så med fare for at underminere min egen lille butik, så får i her tippet om hvor tingene bliver afleveret. Nemlig i min yndlings genbrugs på Kastruplundsgade (eller vej, kan ikke lige huske det).
Kig forbi og støt et godt formål. De hjælper børn i Afrika.
Det bliver afleveret på fredag d. 17 Februar.
Idag er Aida i butikken og hun giver 10 % på alt hvad der er rødt i anledning af Valentines Day;-)))
Med vintage hilsen, M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar