Sidevisninger i alt

lørdag den 14. januar 2012

TILLYKKE MARGRETHE








TILLYKKE MARGRETHE

Er jo ellers glødende republikaner!!!! Kan slet, slet ikke forlige mig med tanken om at nogle mennesker er mere værd end andre.
Men er stor fan af Dronning Margrethe som menneske og kvinde.
Er vild med den måde hun behersker og bruger det danske sprog. Ville ønske at vi andre formådede at leve lidt op til det.
Hendes nytårstaler er fyldt med skønne sprogbilleder af fineste karat. (Dog ofte fyldt af lidt virkelighedsfjerne formaninger.) Hun er en intelligent og klog dame.  
Og det beundre jeg hende for, når det så er sagt, får jeg kvalme af alt snobberiet og deres selvfedhed!!!!
Alligevel ønsker jeg tillykke med de 40 år som kvindelig leder af Danmark. Det er lidt af en bedrift.
Modemæssigt er jeg jo mest vild med hendes outfits fra 60'erne, 70'erne og 80'erne. Er helt exet med alle de fantastiske 80'er bluser i vilde mønstre og farver!!!!
Med vintage hilsen og tillykke, M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar